تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان اوسمار و مهمترین تصمیم زندگی امیری در پرسپولیس ماندنی است بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید
سرخط خبرها

فیلم گل لیونل مسی برای پاریس‌سن‌ژرمن مقابل نانت| منجی تیم پوچتینو!

  • کد خبر: ۸۸۷۸۵
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
فیلم گل لیونل مسی برای پاریس‌سن‌ژرمن مقابل نانت| منجی تیم پوچتینو!
لیونل مسی با گل زیبای خود در نقش منجی پوچتینو و تیم ده نفره پاریس سن ژرمن ظاهر شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال پاریس‌سن‌زرمن در شرایطی که ۱۰ نفره شده بود و گلرش کیلور ناواس را با کارت قرمز داور از دست داده‌بود، موفق شد با درخشش لیونل مسی در برابر نانت پیروز شود.  

شاگردان پوچتینو خیلی زود توسط امباپه در دقیقه ۲ به گل رسیدند، اما نانت به بازی برگشت و موفق شد در دقیقه ۷۶ توسط راندال کولو به گل تساوی برسد. در دقیقه ۶۵ ناواس توسط داور مسابقه اخراج شد و ریکو جایگزین نیمار شد تا از دروازه شاگردان پوچتینو حفاظت نماید.

دنیس آپیا در دقیقه ۸۲ اشتبا‌ها دروازه خودی را باز کرد و در دقیقه ۸۷ لیونل مسی با پاس امباپه موفق شد گل سوم را به نانت بزند و کار را یکسره کند.

پاریسی‌ها با این پیروزی ۳۷ امتیازی شدند و در صدر جدول جای گرفتند. نانت نیز با قبول این شکست در رده یازدهم جدول جای گرفت.

ویدئو گل لیونل مسی به نانت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->